Klasyczne wizytówki na kredzie 350g, foliowane lub nie, jeden projekt.
Wydrukuj wizytówki dla kilku osób i zyskaj lepszą cenę za łączny nakład.
Potrzebujesz całkiem nowy projekt lub chcesz zamówić wizytówki złocone albo z lakierem UV? Napisz do nas!
Druk wizytówek standardowo odbywa się na papierze kredowym o gramaturze 350g. Drukujemy również na papierach ozdobnych i ekologicznych. Standardowy format wizytówki to 90×50 mm. Czasem stosuje się też druk w euro standardzie (wymiar karty kredytowej): 85×55 mm.
Oferujemy opcję uszlachetniania wizytówek folią błyszczącą, matową lub matową aksamitną (soft). Nada ona wizytówkom dodatkowego prestiżu oraz zabezpieczy przed zniszczeniem. Wybór rodzaju folii (podobnie zresztą jak i papieru wizytówki) zależy od wyglądu projektu graficznego oraz indywidualnych preferencji autora. Folia błysk sprawi, że kolory staną się bardziej żywe, natomiast matowa je przytłumi.
Zamów druk wizytówek pakietowych i zyskaj lepszą cenę. U nas nie płacisz za druk każdego wzoru osobno, sprawdź cenę za łączny nakład – mile Cię zaskoczy!
Szczególnie pożądane w branżach dóbr luksusowych lub przy sprzedaży usług „z wyższej półki”. Wizytówki ekskluzywne mogą być zdobione kolorem złotym lub srebrnym. Mogą mieć papier ozdobny biały lub kolorowy, a nawet składać się z kilku warstw z kolorowym rdzeniem. Mogą być tłoczone na sucho lub kolorową folią, a także mieć kolorowe krawędzie. Więcej na ten temat już wkrótce na naszym blogu.
W naszej ofercie mamy również druk wizytówek na papierze z certyfikatem FSC. Polecane szczególnie dla firm propagujących dbałość o środowisko naturalne.
Formaty: | ||||
|
|
Podłoża: | ||
|
|
|
|
|
Foliowanie – wizytówki możemy uszlachetnić folią błyszczącą, matową lub aksamitną (soft), co nada jej prestiżu i dodatkowo zabezpieczy przed zniszczeniem.
Zaokrąglanie narożników – tylko przy wizytówkach foliowanych.
Złocenie – wizytówki możemy ozdobić złoconymi lub srebrzonymi elementami.
Dziurka – jeżeli wizytówka ma służyć jako bilecik lub metka, możemy wykonać dziurkę do zamocowania sznureczka.
Wizytówka 90×50 mm | Wizytówka 85×55 mm |
---|
Przygotowanie plików do druku | |
Jak dobrać papier do swojego wydruku | |
Lekier UV, hot-stamping, sleeking – wytyczne | |
Canva – jak zapisać projekt do druku |
Wizytówki drukowane są z plików dostarczonych przez Klienta.
Nie masz plików? Masz tylko wersję papierową? Przygotujemy plik elektroniczny do druku.
Nie masz jeszcze projektu? Zrobimy dla Ciebie całkiem nowy projekt szybko i estetycznie.
Masz plik, ale potrzebujesz w nim zmian? Jeżeli plik jest edytowalny wykonamy je dla Ciebie.
Wszystkie projekty są przechowywane i ich późniejszy druk nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów za prace graficzne. Na życzenie Klienta przesyłamy plik produkcyjny. Wykonanie projektu nie obejmuje wektoryzacji loga oraz mapek dojazdowych (opcje dodatkowo płatne).
Możesz przesłać nam szablon wizytówki oraz dane osobowe do podstawienia – nasze studio graficzne przygotuje projekty do druku.
Zdarzyło Ci się dostać wizytówkę, gdzie numer telefonu był kolorem szarym i tak małym fontem, że ledwo dało się go odczytać?
Czytelna oznacza, że osoba, która dostanie do ręki Twoją wizytówkę powinna być w stanie prosto odczytać dane kontaktowe. Czcionka na wizytówce musi być na tyle duża i wyraźna, żeby nie trzeba było danych kontaktowych szukać z lupą. Nie powinno się też umieszczać tekstów (zwłaszcza małych i cienkich) na tle zdjęcia, które ma dużo elementów i tekst na nim „ginie”.
Wpadła Ci kiedyś w ręce wizytówka, gdzie nijak nie mogłeś sobie przypomnieć czym firma się zajmuje? Częsta sytuacja zwłaszcza po szkoleniach, targach branżowych czy spotkaniach networkingowych, zgadza się?
Jeżeli z logo czy nazwy nie wynika bezpośrednio czym firma się zajmuje to dobrze w jednym hasłowym zdaniu to doprecyzować. Można też w tym celu wykorzystać drugą stronę wizytówki. Należy jednak pamiętać, że mają to być krótkie, treściwe, rzucające się w oczy hasła, a nie obszerny opis działalności.
Na imiennej przede wszystkim imię i nazwisko, bezpośredni telefon i osobisty e-mail, opcjonalnie zajmowane stanowisko. Dodatkowo, jeżeli jest to firmowa wizytówka, a nie osobista należy podać podstawowe dane firmy i umieścić logo.
Na wizytówce firmowej powinny się znaleźć dane kontaktowe firmy: nazwa, adres, telefon, e-mail i adres www strony oraz logo firmy. Opcjonalnie można umieścić też NIP – przyda się przy spisywaniu z wizytówki danych do faktury.
Zdjęcie – głównie jeżeli chcesz wykreować markę osobistą lub już jesteś rozpoznawalną osobą.
QR kod z danymi, czyli po zeskanowaniu tworzy się plik .vcf jako gotowy kontakt do zapisu w książce telefonicznej.
Wygląd wizytówki powinien być dostosowany do specyfiki profesji. W branży prawnej czy finansowej spodziewamy się raczej otrzymać prostą, stonowaną biznesową wizytówkę. Natomiast w salonie kosmetycznym czy agencji reklamowej bardziej kolorową i kreatywną. Można oczywiście wyłamać się ze schematu, ale lepiej, żeby był to efekt mądrze zaplanowany, a nie dzieło przypadku.
Wybór technologii zależy od tego jakie parametry ma twoje zamówienie, jaką ilość wizytówek potrzebujesz i na kiedy. Aktualnie większość zamówień obejmuje druk wizytówek w ilości 100 do 500 sztuk. Standardowe pudełeczko na wizytówki zawiera 100 sztuk i jest to najczęściej wybierana ilość dla jednej osoby, zwłaszcza na początek. Często liczy się też cena lub szybki czas realizacji. Z tych powodów najczęściej wybierany jest druk cyfrowy. Ta technologia osiągnęła aktualnie bardzo wysoką jakość druku i większość drukarni ze względów ekonomicznych i czasowych stosuje ją nawet przy większych nakładach.
Jeżeli jesteś osobą aktywną zawodowo to zapewne wiesz jak ważne jest nawiązywanie nowych kontaktów z potencjalnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi. Podstawowym elementem podczas rozmów jest wymiana wizytówek, dlatego warto zadbać o to aby Twoja wizytówka była estetyczna oraz dobrze wydrukowana. Świadczy to o profesjonalnym podejściu do biznesu oraz buduje zaufanie do reprezentowanej firmy.
Wizytówki warto mieć zawsze przy sobie, zwłaszcza podczas spotkań handlowych czy networkingowych, na konferencjach, szkoleniach, targach itp. – wszędzie tam gdzie jest duża szansa na znalezienie nowych cennych kontaktów. Dobrą praktyką jest noszenie ze sobą wizytownika – możemy wtedy szybko zlokalizować go w kieszeni lub torebce. Uchronimy w ten sposób nasze wizytówki przed zniszczeniem, co często ma miejsce podczas przechowywania ich luzem w marynarce lub bocznej kieszonce. A co najważniejsze, wyciągnięcie wizytówki z wizytownika będzie wyglądać zdecydowanie bardziej profesjonalnie i biznesowo niż podanie „lekko zmęczonego” bilecika wyszarpanego z tylnej kieszeni 😉
Chcesz otrzymać kalkulację, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom?
SPRAWDŹ jakie rzeczy powinieneś podać i dlaczego?