Chcesz poinformować swoich Klientów o wprowadzeniu na rynek nowego produktu lub usługi? A może otwierasz kolejny lokal, startujesz ze świetną akcją promocyjną czy wyprzedażą? Wybierz ulotkę – szybką, tanią i przede wszystkim skuteczną formę reklamy!

Ulotki proste (nieskładane). Druk cyfrowy i offsetowy, różne formaty.

Ulotki składane. Druk cyfrowy i offsetowy, różne formaty.

Ulotki ze zrywkami drukujemy w formatach: A5, A4 i A3.

Potrzebujesz zmian lub całkiem nowego projektu? Napisz do nas!

01

Opis produktu

Ulotki to uniwersalne medium reklamowe, które sprawdzi się w każdych okolicznościach. W naszej drukarni wydrukujesz ulotki szybko i tanio, w różnych rozmiarach (w zależności od potrzeb) na papierze najwyższej jakości (matowym, błyszczącym lub ozdobnym).

Najczęściej przy druku ulotek stosuje się papier kredowy 170g. Można też użyć trochę cieńszego papieru (zwłaszcza przy masowych akcjach reklamowych, gdzie cena odgrywa duże znaczenie) – kredy 130g. Do druku kuponów, voucherów najczęściej stosowana jest kreda 350g.

Nieduży nakład? Expresowy druk?

Jeżeli potrzebujesz niedużego nakładu ulotek lub druku w krótkim czasie to idealnym rozwiązaniem dla Ciebie jest druk cyfrowy. To trafna decyzja również, gdy potrzebujesz kilku wzorów ulotek w jednym nakładzie lub gdy wymagana jest personalizacja druku (indywidualne numery lub dane personalne).

Potrzebujesz duży nakład?

Druk ulotek w wysokich nakładach realizowany jest metodą offsetową. Wymaga on dłuższego czasu realizacji, natomiast otrzymujemy wtedy niższy koszt jednostkowy za ulotkę.

Chcesz wydrukować ulotki na papierze ozdobnym?

Sprawdź naszą ofertę druku zaproszeń.


Specyfikacja

Formaty:
  • A6 (105×148)
  • A5 (148×210)
  • A4 (210×297)
  • A3 (297×420)
  • DL (99×210)
Podłoża:
  • kreda 350g
  • kreda 300g
  • kreda 250g
  • kreda 170g
  • offset 90g

Opcje dodatkowe

Foliowanie – ulotki na grubszych papierach (od 250 g) możemy też uszlachetnić folią błyszczącą, matową lub aksamitną (soft) jedno lub dwustronnie. Nada ona ulotce prestiżu i dodatkowo zabezpieczy przed zniszczeniem.

Perforacja – możemy dodać linię perforacji, aby można było łatwo oderwać fragment ulotki (np. kupon rabatowy, formularz reklamacyjny).

Personalizacja – ulotki możemy też spersonalizować (nadać im unikalny numer, kod lub tekst).

Cięcie do kształtu – możemy także wykonać ulotki w określonym kształcie (opcja korzystna przy większych nakładach ze względu na koszt przygotowania produkcji).

02

Jak przygotować plik?

  • rozmiaru pliku zgodny z makietą,
  • spady (min 2 mm) oraz bezpieczny margines (min 4 mm),
  • zapisz plik w profilu kolorystycznym CMYK,
  • zastosuj odpowiednią rozdzielczości grafik: 300-350 dpi,
  • zmień fonty na krzywe lub osadź je w pliku,
  • czarne teksty wyłącznie z jednej składowej – 100% K,
  • o ile to możliwe spłaszcz warstwy dokumentu,
  • wyeksportuj projekt bez dodatkowych znaczników,
  • zapisz najlepiej do formatu PDF.

Makiety

Ulotka prosta A6 (105×148 mm) Ulotka prosta A5 (148×210 mm)

Ulotka prosta A4 (210×297 mm) Ulotka prosta A3 (297×420 mm)

Ulotka prosta DL (99×210 mm)

Zrywki A5 (210×148 mm) Zrywki A3 (297x420x mm)

Zrywki A4 pion (210×297 mm) Zrywki A4 poziom (297×210 mm)

Pomoc

Przygotowanie plików do druku
Jak dobrać papier do swojego wydruku
Lekier UV, hot-stamping, sleeking – wytyczne
Canva – jak zapisać projekt do druku

Dlaczego warto zamówić druk ulotek?

Wszyscy wiemy, że reklama jest dźwignią handlu, dlatego warto dać o sobie znać. Za pomocą ulotek możesz poinformować swoich Klientów o otwarciu nowego lokalu, wprowadzeniu do oferty nowego produktu lub usługi, czasowej promocji lub wyprzedaży.

Ulotki to forma reklamy, która trafia bezpośrednio w ręce Klienta – jest szybka, tania i skuteczna. Jednak druk ulotek oprócz masowej reklamy można wykorzystać także do innych celów. Często ulotki pełnią funkcję cennika (np. w barach, pizzeriach lub punktach kosmetycznych), voucherów lub kuponów rabatowych albo po prostu opisują aktualną ofertę firmy wręczaną podczas rozmów handlowych.

Wbrew powszechnej opinii, ulotka wcale nie musi trafić do kosza. Wystarczy, że zadbasz, żeby znalazła się w rękach Twoich potencjalnych Klientów, a nie przypadkowych osób. Druk ulotek to nadal jeden z najtańszych i najskuteczniejszych sposobów promocji.

Nie znalazłeś interesującego Cię produktu?
Zapytaj naszego doradcę Wyślij zapytanie

Chcesz otrzymać kalkulację, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom?
SPRAWDŹ jakie rzeczy powinieneś podać i dlaczego?

Facebook