Ulotki to uniwersalne medium reklamowe, które sprawdzi się w każdych okolicznościach. W naszej drukarni wydrukujesz ulotki szybko i tanio, w różnych rozmiarach (w zależności od potrzeb) na papierze najwyższej jakości (matowym, błyszczącym lub ozdobnym).
Najczęściej przy druku ulotek stosuje się papier kredowy 170g. Można też użyć trochę cieńszego papieru (zwłaszcza przy masowych akcjach reklamowych, gdzie cena odgrywa duże znaczenie) – kredy 130g. Do druku kuponów, voucherów najczęściej stosowana jest kreda 350g.
Jeżeli potrzebujesz niedużego nakładu ulotek lub druku w krótkim czasie to idealnym rozwiązaniem dla Ciebie jest druk cyfrowy. To trafna decyzja również, gdy potrzebujesz kilku wzorów ulotek w jednym nakładzie lub gdy wymagana jest personalizacja druku (indywidualne numery lub dane personalne).
Druk ulotek w wysokich nakładach realizowany jest metodą offsetową. Wymaga on dłuższego czasu realizacji, natomiast otrzymujemy wtedy niższy koszt jednostkowy za ulotkę.
Sprawdź naszą ofertę druku zaproszeń.
Formaty: | ||||
|
|
|
|
|
Podłoża: |
|
|
|
|
|
|
Foliowanie – ulotki na grubszych papierach (od 250 g) możemy też uszlachetnić folią błyszczącą, matową lub aksamitną (soft) jedno lub dwustronnie. Nada ona ulotce prestiżu i dodatkowo zabezpieczy przed zniszczeniem.
Perforacja – możemy dodać linię perforacji, aby można było łatwo oderwać fragment ulotki (np. kupon rabatowy, formularz reklamacyjny).
Personalizacja – ulotki możemy też spersonalizować (nadać im unikalny numer, kod lub tekst).
Cięcie do kształtu – możemy także wykonać ulotki w określonym kształcie (opcja korzystna przy większych nakładach ze względu na koszt przygotowania produkcji).
Ulotka prosta A6 (105×148 mm) | Ulotka prosta A5 (148×210 mm) |
---|
Ulotka prosta A4 (210×297 mm) | Ulotka prosta A3 (297×420 mm) |
---|
Ulotka prosta DL (99×210 mm) |
---|
Zrywki A5 (210×148 mm) | Zrywki A3 (297x420x mm) |
---|
Zrywki A4 pion (210×297 mm) | Zrywki A4 poziom (297×210 mm) |
---|
Przygotowanie plików do druku | |
Jak dobrać papier do swojego wydruku | |
Lekier UV, hot-stamping, sleeking – wytyczne | |
Canva – jak zapisać projekt do druku |
Wszyscy wiemy, że reklama jest dźwignią handlu, dlatego warto dać o sobie znać. Za pomocą ulotek możesz poinformować swoich Klientów o otwarciu nowego lokalu, wprowadzeniu do oferty nowego produktu lub usługi, czasowej promocji lub wyprzedaży.
Ulotki to forma reklamy, która trafia bezpośrednio w ręce Klienta – jest szybka, tania i skuteczna. Jednak druk ulotek oprócz masowej reklamy można wykorzystać także do innych celów. Często ulotki pełnią funkcję cennika (np. w barach, pizzeriach lub punktach kosmetycznych), voucherów lub kuponów rabatowych albo po prostu opisują aktualną ofertę firmy wręczaną podczas rozmów handlowych.
Wbrew powszechnej opinii, ulotka wcale nie musi trafić do kosza. Wystarczy, że zadbasz, żeby znalazła się w rękach Twoich potencjalnych Klientów, a nie przypadkowych osób. Druk ulotek to nadal jeden z najtańszych i najskuteczniejszych sposobów promocji.
Chcesz otrzymać kalkulację, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom?
SPRAWDŹ jakie rzeczy powinieneś podać i dlaczego?