Katalogi drukowane doskonale sprawdzają się przy prezentacji oferty na spotkaniu handlowym.
Są też niezastąpione jako foldery wizerunkowe firmy, cenniki dla handlowców, zeszyty ćwiczeniowe czy instrukcje obsługi.

Katalogi łączone zszywką prostą lub oczkową.

Katalogi łączone metalową spiralą.

Katalogi w oprawie miękkiej klejonej.

01

Opis produktu

Katalogi szyte zeszytowo lub spiralowane to idealne rozwiązanie w przypadku: katalogów produktowych, folderów wizerunkowych prezentujących działalność firmy, personalizowanych ofert dla poszczególnych grup Klientów, podręcznych cenników dla handlowców, zeszytów ćwiczeń oraz instrukcji obsługi.

Katalogi klejone najczęściej stosuje się przy większej ilości stron, jako rozbudowaną ofertę produktową, materiały szkoleniowe lub obszerniejsze instrukcje obsługi.

Katalogi najczęściej drukowane są w formacie A4 pion (210×297 mm). Czasami też spotyka się katalogi A5 (148×210 mm) lub kwadratowe 210×210 mm. Przy druku katalogów szytych stosuje się papier kredowy 130g do wnętrza i kredę 250g na okładkę. Można też użyć trochę grubszego papieru – kredy 170g i kredy 300g. Takie parametry najczęściej wybierane są też przy katalogach spiralowanych. Okładka katalogu powinna być zabezpieczona folią.

02

Usługi dodatkowe

Foliowanie – okładki katalogów powinny zostać zabezpieczone folią.
Zszywki oczkowe – jeżeli potrzebujesz wpiąć katalogi do segregatora to zastosujemy zszywki oczkowe zamiast zwykłych (dotyczy katalogów zeszytowych).  


Zapytaj naszego doradcę o szczegółową wycenę

Dlaczego warto drukować katalogi?

Katalog produktów i usług firmy zazwyczaj dostępny jest na stronie internetowej. Jednak idąc na spotkanie handlowe zdecydowanie wygodniej jest mieć ze sobą katalog drukowany. Można wtedy całą swoją uwagę skupić na Kliencie, a nie na ekranie. Z pewnością zaprocentuje to pozytywnym nastawieniem Klienta do handlowca i zwiększy szansę na sprzedaż. Możemy też zaznaczyć produkty, które Klienta zainteresują, a nawet dopisać komentarze, jeżeli pojawią się jakieś pytania.

Co więcej, katalogi z ofertą nie muszą być drukowane w tysiącach egzemplarzy z dokładnie identyczną bardzo ogólnikową treścią. Możemy wydrukować kilka różnych ofert dopasowanych produktowo pod konkretną grupę klientów. Budujemy wtedy wizerunek eksperta w danym segmencie konsumentów. Klient chętniej kupi od Ciebie, jeżeli widzi, że specjalizujesz się w obsłudze jego branży. Ponieważ masz już wiedzę i doświadczenie, wiesz co jest ważne w tej profesji. Może Ci zaufać i w razie potrzeby liczyć na doradztwo. Pamiętaj, że jeżeli kierujesz swoją ofertę „do wszystkich”, to tak naprawdę trafia ona do „nikogo”.

Nie znalazłeś interesującego Cię produktu?
Zapytaj naszego doradcę Wyślij zapytanie

Chcesz otrzymać kalkulację, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom?
SPRAWDŹ jakie rzeczy powinieneś podać i dlaczego?

Facebook